Vi söker en sjuksköterska till vår mottagning i Södertälje

Vi söker just nu en sjuksköterska med minst fem års yrkeserfarenhet till vår sjuksköterskestyrda öppenvårdsmottagning i centrala Södertälje. Tjänstgöringsgrad 80% måndag-fredag, två kvällar/vecka ingår, ingen helgtjänstgöring, sommarstängt åtta veckor.

Som anställd hos oss arbetar du i team med hudläkare, sjuksköterskor, undersköterskor och fotterapeuter. Vi behandlar psoriasis och andra huddiagnoser med bl.a salvor, ljusbehandling och bad. Vi erbjuder ett flertal utbildningstillfällen varje år. Vår värdegrund - att stödja människor med psoriasis till en god livskvalitet - ska hela tiden genomsyra vårt arbete.

Ansök senast 25 oktober. Obs! Rekrytering pågår under ansökningstiden.
anneli.storm@pso.a.se eller 08-550 805 90

Psoriasisföreningen i Stockholms län har sedan 1973 bedrivit non-profit-vård, med vårdavtal med Stockholms Läns Landsting. En hög medicinsk kompetens, kombinerat med sjuksköterskestyrd vård och korta beslutsvägar kännetecknar våra fem öppenvårdsmottagningar. Vi tar emot patienter med psoriasis och ett 40-tal andra huddiagnoser.