Fotterapeut/undersköterska 70-80 % sökes!

På Psoriasisföreningens mottagning i Sundbyberg arbetar åtta personer; sjuksköterskor, undersköterskor och dubbelkompetenta fotterapeuter/undersköterskor. Ett antal hudläkare är också knutna till mottagningen och finns där vissa timmar i veckan.

Vi söker dig som är positiv, självgående och tycker om omväxlande arbetsuppgifter. Det är ett absolut krav att du är både fotterapeut och undersköterska. Vi vill också att du ska ha god datavana.

Har du erfarenhet av att dokumentera i Take Care, av mottagningsarbete och/eller från hudsjukvård så är det förstås meriterande.

Som dubbelkompetent fotterapeut/undersköterska hos oss arbetar du i team med sjuksköterskor och hudläkare. Arbetet är självständigt och alla på mottagningen arbetar med delegeringar som varierar beroende på den kliniska erfarenhet man har. Vår värdegrund - att verka för att livsvillkoren för personer med psoriasis ska vara så goda som möjligt - ska hela tiden genomsyra vårt arbete.

Kvalifikationer:
Fotterapeut/undersköterska, 2-4 års erfarenhet

Utbildning:
Gymnasial utbildning inom Hälso- och sjukvård

Välkommen med din ansökan
Sista ansökningsdag 31 januari 2020.
Ange referens Fotterapeut/undersköterska i din ansökan till: info@pso.a.se.

Vid frågor:
Susanne Bergqvist, Chefsjuksköterska