Sjuksköterska sökes till Sjöstaden!

Vi söker en sjuksköterska till vår mottagning i Sjöstaden.

Vi söker en sjuksköterska med erfarenhet i yrket som är ansvarsfull, prestigelös och självgående. God datavana är ett krav, gärna från journalsystemet Take Care. Har du erfarenhet från hud- eller reumasjukvård är det en merit.

På våra fem mottagningar arbetar drygt 35 sjuksköterskor, undersköterskor och dubbelkompetenta fotterapeuter/undersköterskor. Vi har också ett 20-tal hudläkare som arbetar som konsulter vissa timmar i veckan. Det innebär att vår vård är sjuksköterskestyrd - alla vårdanställda arbetar med personliga delegeringar och tar ett stort ansvar för att förbättra och vidareutveckla vården på mottagningarna. Du arbetar i team bestående av sjuksköterska, undersköterska och timanställd läkare. Vår värdegrund - att stödja människor med psoriasis till en god livskvalitet- ska hela tiden genomsyra vårt arbete.

Som medarbetare hos oss har du subventionerad friskvård samt fri sjukvård och fria läkemedel inom högkostnadsskyddet. Vi erbjuder flera utbildningstillfällen varje år.

Tjänstgöringsgrad 80 %. Sommarstängt åtta veckor. Ingen helgtjänstgöring. Vi är anslutna till KFOs kollektivavtal för Hälsa, Vård, Omsorg.

Mer information och kontaktperson: Mona Westling Strindsäter, 08-448 07 33, mona.westling@pso.a.se
Sök innan den 27 maj.